Kızlar iyi akşamlar, bir şey sormak istiyorum ben 13. Haftama bugün itibariyle girdim. Doktor bana demir ilacı ( kan ilacı ) başlattı. Yalnız durum şu ki benim bulantım geçmişti bu ilaçla birlikte tekrar bulantım başladı. İnternetten baktıgımda 20. Hafta itibariyle bu ilaç kullanılıyormuş emin olamadım doktor bana erken mi başlattı ilacı. Sizde durumlar nedir? Bir de Ankara Bilkent şehir hastanesine gidiyorum. Detaylı ultrason için randevu yok maalesef. 20 haftada gel yardımcı olalım dediler, randevu vermeden yardımcı olacakları pek ikna etmedi beni. 20. Haftada detaylı ultrasona geç kalmış olur muyum. Ben acemi bir anne adayıyım sorularımı cevaplarsanız çok mutlu olacağım:)