ppelin Benim ikisi de planlı olduğu için hep 2 hafta sonrasında test yaptım ilk gebeliğimde ovülasyonumu takip etmiştim 2 hafta sonrasında adetime 3-4 gün kala test yapmıştım öyle öğrenmiştim. İkinciye hamileyim bu sefer de tahmini değil ama içime doğmuştu adetimden 1 hafta kadar önce test yapmıştım negatif çıkmıştı gecikmenin 2. Gününde tekrar yaptım öyle net iki çizgi gördüm.