Hanımlar bugün çok ayakta kaldım sanırım iç çamaşırımda iki defa hafif ıslaklık gördüm bebeğin suyumu akıntı mı, idrar kaçırmamı bilemedim yaşayan oldumu bu durumu , eve geldim şimdi dikkat edicem bir daha olursa doktora gidicem Perşembe günü gitmiştim doktorum rahim ağzı kapalı dedi bu durumu yaşayan oldumu bilen yazsın lütfen baya stres yaptım