Momlife_ 2 pantolon ile 30.haftadan devam ediyorum 😄 Çalıştığım için bi kotondan beli lastikli pantolonum var çok rahat, bir de mecbur blazerlerların altına giymek için oyshonun hamile taytını aldım onu giyiyorum. Hiçbir hamile dönemi kıyafetinin sonra giyileceğini sanmıyorum canım bıktım şu 2 pantolondan