Hilossss Selam arkadaşlar babam kendi evi için bimden beşik almış abimin ve benim bebeğim memlekete geldikce rahat etsinler diye merak edenlere fotoğrafını paylaşabilirim. Kendim gidip görmedim ama ebat olara baya büyük 2 yaşındaki bebek rahat sığıyor denemişler. Gayette güzel görünüyor uygun fiyatlı beşik arayanlara ideal bence.
Hilossss Hilossss <a href="https://hizliresim.com/DYAQkO"><img src="https://i.hizliresim.com/DYAQkO.jpg"></a>
Deletedmom133 Hilossss ekstra almayı düşündüm bende beşik aldım da oyun alanı gibi yapacak tim sonra vazgeçtim güle güle kullanın inşallah 😉
Hilossss Deletedmom133 teşekkür ederim canım inşallah bu dede evinde kullanılacak bizim evimiz için değil insallah sever de yatar dedesi heves eder almış yılda bir iki defa yatabilir anca her zaman gidemiyoruz malum gurbet.
Hilossss Deletedmom133 aynen canim insallah hepsi sağlıkla dünya Ya gelsin insallah hayırlı doğumlar diliyorum❤❤❤