annesioo 1oglanannesi 24+4 sabahları stabil akşamları sanki 8 aylık gibi hemde efso çıktı. 3. gebelik diyemidir nicedir bende anlamıyorum 😁
defnosunannesi_ 1oglanannesi benimki 17 haftalık sizinki ile aynı şekilde 😅😵3.gebeliğim belkide ondan çok hızlı çıkıyor kilolu hamile kaldım 1 kilo almışım ama karnım şistikce şisiyor maşallah
babyymom59 1oglanannesi ayaktayken var ama sırt üstü yatınca nereye kayboluyo bilmiyorum benimle aynı hafta da olanlar 8-9 aylık gibi 24 haftadayım bende 😂
honeyandsun 1oglanannesi oy maşallah 🤍 Benim göbüş uyandığımda yok ama akşama doğru aynen sizinki gibi oluyo 😅 16.haftadayım 💞
babyymom59 1oglanannesi hemen hemen aynıdır bazı akşamlar daha büyük oluyor sabahları belki daha küçüktür
ddrys Canm bende 25 haftalık oldum aynı senin gbıhım hıc kılo almadım göbek cok az acaba erkek bebekler böylemi olyor ilk oğlumdada böyleydım
1oglanannesi ddrys bilmiyorumki oglumdada boyleydi buda oglan benim yapim bu galiba zayifim anca karnimda bu kadar çikiyo bu haftalarda 😁
1oglanannesi annesioo ne güzel bende buyuk olsun istiyorum sizinkileri görunce bende yokmus demekten kirkuyorum😅
annesioo 1oglanannesi eninde sonunda büyüyor canım bende hep nedense küçük göbüşlü hamişlere heves ederdim ama hiç bi hamişliğimde olmadı 😁
1oglanannesi babyymom59 evet bazen bendede siskinlikten dolayo buyuk oluyo bundan ölen çektim bu totoyu