Sonunda doğum yaptım. Burada vakit çok geçirdim. Hepinize bir avazda doğum yapmayı dilerim. Öncelikle 40+2 de erkek bebek doğurdum. Öncesinde herhangi bir belirtim olmadı. Doğum yapacağım gün biraz stres oldu genel hayat akışından dolayı. Öğlen iki gibi tuvalete gittim ve yeşilimsi bir su gelmeye başladı ve asla durmadı hemen doktoru arayıp durumu anlattım hastaneye geç dedi 30 dk da hastaneye gittiğimde doktorun kapısından girmeden bacaklarımdan aşağı su boşaldı doktor muayenede doğum başlamış 2 cm açıklığın var dedi yatış verdi. Nst ye bağladılar hafif hafif belden kasığa sancı gelmeye başladı dayanılırdı. Sancı artınca sıcak duşun altında bekledim aşırı rahatlatıcı ama sancı devam ediyordu. Sancılar artınca yatağa geçmek istedim bi anda bacaklarımdan güç kesildi bu eskilere göre doğum geldi demekmiş ıkınma zamanı başlamış. Ama doktorum başka bir yerde olduğundan hastanede değildi beklettiler 2 saat geçti sanırım açıklık 8 cm oldu ama doktor olmadığından sancı çekmeye devam ettim 9 10 cm oldu doktor halen yok ve çocuğun çıkmasını istiyordum ıkındırmadılar tekrar nst bağladılar teyzem yanımdaydı o anlıyor bu çocuğun kalp atışı düşüyor diye bağırdığında doktor anca geldi ve 1 saat fazladan en sondaki en acı olan sancıyı fuzuli çektim. Doktor geldi bacaklarını tut ıkın dediğinde dermanım kalmamıştı 2 kere ıkındım kafası geldi aşağı doğumhaneye aldılar 3 ıkınmada doğurdum. Siz siz olun ıkınmayı tam yapın ve doktorunuzu iyi seçin ki geç kalmasın. Belki benim şansımdı ama yinede aşırı sancılıydı. Şimdi kolik bebeğim ben ve dikişlerim uykusuz gecelere başladık. Herkese kolay doğumlar dilerim.