karperisi Ne kadar sürede iyileştiniz ?yorulunca ve çok yürüyünce olan bu batma sızlamalar ne zaman son bulur havalar soğuk diye mi iyileşemem bu kadar gecikti ya??? 20 gün her işmiş yapıyorum ama akşama pertim çıkıyor ayağa kalkamıyorum ağrıdan
Daisyy000 karperisi İlkinde neredeyse 2ay hala ağrılarım oldu. İkincide 1 hafta içinde çok ciddi iyileştim kuş gibiydim
kurkmantosuzmadonna karperisi her bünye farklı. Benim iyileşmem iki ayı bulmuştu. Psikolojim bozulmuştu iyileşemeyeceğim diye. Çünkü çevremdekiler kimi 15 günde iyileştim, kimi 10 günde diyordu.
biranneadayi1 karperisi valla benim gerçek anlamda kendime gelmem 3,5 ayımı falan aldı. Sezaryen ağrılarım 20 25 günde geçmişti. Ama hani vücut direnci anlamında 4. Ayda ben tam anlamıyla kendime geldim. Multivitamin alın, elenatal 3 , çok iyi geliyor
Cinarsaitinannesi karperisi benim 2 sezaryenim de çok kolay geçti çok çabuk toparladım bu ay sonunda 3. Sezaryenim Olacak bir an gözüm korktu herkesin kötü geçmiş ben yine hemen toparlanırım diye düşünüyordum
karperisi Es07 yani ilkinde hiç böyle olmamıştım acaba yanlış bir şey mi yapıldı ameliyat sırasında diye korkmuyor değilim
Merdem63 Bende bir ay toparlanamamıstım ılk amelıyatımda suan ikinci için cok endıselıyım cok az bı zamanım kaldı🙄
karperisi Merdem63 insallah daha kolay geçer. Çoğu kişinin 2. Daha kolay geçiyor benim neden böyle oldu anlamadım.. sağlıkla gelsin bebişiniz
kurkmantosuzmadonna karperisi evet. Sanki karnımın içinde bir şeyler vardı. 2. Aydan sonra yavaş yavaş azaldı. 11 ay olacak hala ara ara ağrıyor.
karperisi kurkmantosuzmadonna ben sabahları daha iyiyim bide yatma pozisyonunda… ama akşamları zonkluyor batıyor çok değişik ya