Günde 1 paket bazen 1,5 paket içiyordum öğrendiğim an anında bıraktım. Ve şuan da hiç aklıma gelmiyor canım istemiyor. Çevremde eşim, arkadaşlarım içiyor ama ben eğer içmeye devam etseydim daha da stresli olurdum bence bebeğime bir şey oldu mu zarar veriyorsun çünkü istemeden de olsa 🥲