Elifdenizkaya İyi akşamlar kızlar 35 haftalıkken gittiğimde 2700 kg demişti doktor geçen hafta 38 haftalık gittim 3 kg 60 gram dedi üç haftada 300 gram mı aldık şimdi. Sizde durumlar nasıl - ### []()
urs61 Elifdenizkaya Ben henüz 27 haftalığım ama arkadaşımdan örnek verecem. 30. haftalarında 2000 gr denildi 36. haftasında açıklığı oldu sancı felan derken acil doğuma alınması lazım felan dediler doğuma girmeden önce 2850 felan dediler çocuk 3.500 gr doğdu
Deleted33000 Elifdenizkaya aynı cihazda mi bakıldı canım son haftalarda kiloyu pek doğru olcemiyor makinalar banada 38 haftada 3600 demişti doktor 39+6 da doğurdum 3570 Gr çıkmıştı yanılma payı oluyor illaki
Semilk05 Elifdenizkaya 39 da 3300 dedler aynı cihazla 3 gün sonra sancım varken doğuma saatler kala bakıp 2700 dediler
Elifdenizkaya Deleted33000 evet genelde aynı doktora giderim. Ama 30 haftadan sonra hep 10 gün 2 hafta ilerdeydi, gerçi ben sormadan kiloyu söylemedi, aceleye de getirmiş olabilir