MomNalbant Kızlar 20+1 olduk bugün ilk defa 15-20 dakika boyunca hareketini hissettim hatta elimle bile hissettim çok güzel 😍😍 sizler ne zaman hissettiniz durum ne paylaşın bakiyim🥰
MomNalbant Yasemincifci bende hissettim 19 başında ama bu kadar uzun süre hareket halinde olmamıştı hiç ve belirgindi baya hareketleri.. daha düne kadar hafif hafif hissediyordum saatte bir belkii yada günde 2-3 kere.
tesbihlibebek Slhblal maalesef değil canım o haftalarda hissetmemek çok çok normal 18 den sonra bekleyişe gir o da çok hafif belki 20-21 den sonra başlıyorlar normal olarak 24 den sonra fırlama ise mübarek rahat bırakmıyor 😂
MomNalbant Slhblal bende o zamanlar çok bekliyordum 😅 ama erken daha gücü yok o kadar.. hissedemiyoruz o zamanlarda şimdi bile minik minik 🤗