fatmanurrfatma benim geç döllenme hafta falan değil bildiğin aylar oldu. Kızım şuan 6 yaşında bende pco vardı düzensiz regl görüyordum 3 ayı bulurdu bazen olmazdım neyse kızıma hamile kalmışım ama o dönemde 3 ay falan oldu adet olmayalı yerleşme akıntısı oldu bende ondan şüphelendim idrar testi yaptım negatif çıktı ama içimde bir his var hamileyim diyorum yani kan verdim betam 38 çıktı 2 gün arayla yine verdim yükselme olunca kadın doğuma gittim keseyi gördük doktor son adet tarihimi sordu ben diyorum 3 ay oldu hayır diyor sen yanlış hatırlıyorsun derken ikna oldu ve ben ilk kez karşılaşıyorum böyle durumla adet görmeden yumurtlama yaşamışın sen ve tutmuş. Yani sata bakarsak ben 3 aylık hamileydim ama kese henüz 5 haftalıktı 😃 son adet tarihimi düzenledi ve o şekilde devam ettik elhamdülillah sağlıkla da doğdu yavrum 🥰