Çocuğum eylülde okula başlayacak. Hazıran 2020 doğumlu. Hazıranda 72 aylık oluyor yanı. Kanunda 72 aylık dıye bır ıbare yok ılkokula baslayıncaya kadar dıyo. Yanı ben hazırana kadar mı bu hakkımı kullanacağım yoksa okullar eylülde açılıyor eylüle kadar kullanabılır mıyım?