İkili tarama testimde down sendromu yüksek çıktı 35 yaşındayım ve biraz kilolu hamile kaldım gittiğim doktor bu firmayı önerdi bende yaptırma kararı aldım ilk testimi 26 Aralık 2025 yılında verdim 2 Ocak Cuma günü Fetal DNA testinde anne kanında yeterli dna yoktur dendi ve açıklama benim kilolu olmamdı sonra 5 Ocak 2026 pazartesi günü tekrar kan verdim ücretsiz bir şekilde bugün sonucum gene aynı geldi anne kanında yeterli dna yoktur diye beni firma yetkilisi arayıp istersem tekrar yaptırıp gene ücretsiz bir şekilde yada ücretin yarısını iade edeceklerini söylediler bende bunun üzerine ücret iadesi istemediğimi tekrar yapılmasını istedim doktorumla görüşüp doktorum dediği tekrar yaptır eğer sonuç alamazsak amniyosentez yaparız şeklinde oldu inanın ne diyeceğimi ne düşüneceğimi bilmiyorum şu an 16+3 günlük hamileyim ağlamaktan içim çıktı hem korku hem bu test acaba ne kadar güvenilir yada bu firma diyerek kendimi sürekli soru yağmuruna tutuyorum ama eğer tekrar yaptıracak olsam bu firmada asla yaptırmazdım