Merhabalar sizlere bir sorum olacak bugün reglim geçeli 6 gün oldu ama iki gündür kahverengi akıntım oluyor ara ara 3 ya da 4 kez falan oldu sanırım ha oldum ha oluyorum dedim ama bir türlü sökülemedi hamilelik belirtisi olabilir mi daha önce yaşayan var mı yoksa regl mi bu şekilde ilk defa yaşıyorum