ipuli Kızlar tayin sebebi ile buradayız. 5+2 haftalık hamileyim. Gecen hafta cizre tıp merkezine doktora gittim sevilay bayramzade miydi adi tam net hatırlamıyorum ama memnun kalmadım. Cizre de önerebileceğiniz bir kadın doğum uzmani var mıdır
seedagungorr ipuli turan özmene gitmeni öneririm canım ben de ilk haftalarda cizre tıp merkezine gittim pişman oldum ama turan hoca çok ilgili aklında hiç soru işareti de kalmaz
semos__ ipuli sana tek tavsiyem cengiz çoksüere git yan tarafındaydı taşındımı bilmiyorum harika bi dr zamanında İstanbul da zeynep kamilde calısmıs bnm 2 oğlumun bütün kontrollerine ona gittim 10. Haftada cinsiyeti bildi ve nokta atışı normal dogum zamanımı bildi
Ayseomer ipuli devlet hastanesi Ömer kadirhan ve Hasan Mert doktorlar çok iyi randevu bulirsan onlara gideblirsin
ipuli seedagungorr ya abdulkadir okteme de cok iyi demisler turan hoca icin ilgilenmiyor demisler gercekten öyle mi
seedagungorr ipuli bende tam tersini duymuştum canım bizde tayin sebebiyle burdayız memurlara daha ilgili bir hoca özel olarak da her zaman aklında ne soru olursa sorabiliyorsun insanın içi rahatlıyor 🥹
seedagungorr ipuli yok canım daha var 😂 18 haftalığız daha gebeliğimin başından beri Turan hocaya gidiyorum kefil olabilirim 🤣
rojin_encuu seedagungorr kaçıncı haftaya kadar mide bulantısı geçer benim çok kötü ve ilk 6 hafdadayım
ipuli ogretmenannecik ona gideceğim ya siz de yazdiniz bir hanimefendi daha yardımcı oldu. Cizre tip cok kötü hic beğenmedim
ogretmenannecik ipuli Cizre Tıp’ta Cem Cengiz görev yapiyordu. Ondan çok memnunduk biz ilk bebeğimde ama artık yok sanırım. Diğer doktorlar hakkında bilgim yok.
ipuli ogretmenannecik var ama muayanesi cok kalabalık ve eşleri almıyor muayanede içeri esim benden de heyecanlı olduğu icin her yere gelmek istiyor o yuzden de pek tercih etmedik o gün gittiğimiz de
ogretmenannecik ipuli yaa sistem değişmiş demek ki 🥰 o zaman turan hocayı begenirsiniz. Biz detaylı için de ona gittik. Gerçekten çok ilgiliydi.
bebekimm1 ipuli merhabalar ben ilk kontrole çok önerdikleri için cem cengize gittim eşimi de aldı içeri uzun uzun konuştu heran da telefonuna ulasabiliyorsun . Yarın yine gideceğim . Yani kişilik olarak farklı biri ama kime sorsak onu önerdiler. Birde merkez de bulunan Ümmü Gülsüm hanımı
ipuli ogretmenannecik cok tesekkur ederim🥰 ben daha kalbini bile duymadım ama umarim o gunleri de görürüm
ipuli bebekimm1 ya ben gittiğimde almıyoruz dedikleri icin muayane olmamıştım. Ben dün öneriler üzerine turan ozmen gittim baya memnun kaldim
bebekimm1 ipuli anladım onu bilmiyorum ben inşallah gönlünüze göre olur herşey sağlıkla,zamanında,kolaylıkla kavuşun bebisinize 🌸🤲🏼
bebekimm1 ipuli merhabalar hala turan Özmen e mi gidiyorsunuz memnun musunuz muayene ücreti ne kadar acaba. Cem hoca izne ayrılmış Sevilay hanımdan da memnun kalmadim . Turan hocayı denesem mi diyorum