Hanımlar merhaba
Bir şey sormak istiyorum ve danışacağım kimsem de yok
24 haftalık hamileyim ve inanılmaz derecede sakin bir insan oldum. Normalde hamilelik öncesinde deli dolu rüzgar gibi eserdim çok sinirli ve deli manyak bir şeydim. Bekar dönemimde çok ciddi psikolojik sorunlar yaşadım hatırlamak bile istemiyorum o yaşadığım şeyler beni çirkef bir haline getirmişti ama şimdi bırak kavga etmeyi hiç kimseye sesimi bile yükseltmiyorum tamam modundayım bütün gün yatmak istiyorum kimse bana dokunmasın ama neolduysa Serklaj sonrasında oldu. Çok zorlu ve sıkıntılı hamilelik geçiriyorum onun etkisi olabilir diye düşünüyorum.Çevremde birkaç hamile vardı insanların kafasına ederdi sinirliydi ortalığı kırardı sinirden.
Ben açıkçası şu an içe atıp atıp sonradan patlamaktan korkuyorum lohusa depresyonundan korkuyorum ya da hamilelik depresyonundan hiç böyle bir durum yaşadınız mı duydunuz mu?