Arkadaşlar merhaba ben ilk hamileliğimi 38+3 de yaptım bebeğimin satürasyonu düzensizdi o sebeple 5 gün küvezde yattı. Erkek bebek bebek bu arada şimdi yine hamileyim ve erkek bunu 39+3 te doğurmak istiyorum bir sorun çıkmazsa inşallah. Ciğerleri daha çok geşişsin diye 2. Sezayeni bu kadar beketir mi doktor ?