zclk ilkinde çok şey koymuştum gereksizdi bunda sadece kullanacaklarımı koyucam. (26mayıs gösteriyor)
bana bir önü düğmeli uzun elbise
hasta bezi
terlik
belden aşağımı yıkarsam diye orta boy bi havlu
kızıma alt üst hastane çıkışı eldiven corap ince müslin battaniye
puset
paketli atıştırmalık nolur nolmaz ilkinde aç kalmıştım cunku
bebek bezi vs hastaneden veriyorlar alt açma örtüsü de vermezlerse esim evden alır pek önemli değil bunun dışındakiler bana göre gereksiz lazım olursa evden alınır ama lazım değil. eve gelip temizlendikten kendimize geldikten sonra cici cici giydiririm üstümüzdekilerle cıkarız kirliyken giyinmek istemem