Biricikbebegim ay bende 15 haftalardaydi mide yanmasindan geberiyodum resmen esim karbonatli suyun iyi geldigini soledi karbonatlı su yapti bana ictim annem cok kizdi bebege cok zararli icinde karbon vs bi madde varmis aklima takildi ertesi gün kendimi doktorda buldum sordum normalde icilmemesi lazim gaviscon surup veriyim dedi o gaviscondada karbon maddesi var iceriginde yaziyo ama dedim bunu dozajli iciyosun karbonatli suyun dozajini ayarlayamazsin ama dedi bisey olmaz bikereden ama bidaha icme