Merhaba kızlar. 5 gün önce beta değerim 405,9 çıkmıştı bugün ki değer 867 çıktı çok artış olmamış sanki 2 gündürde kahverengi renginde akıntım oluyor ve buna bel,kasık ağrısıda eşlik ediyor bu durumu yaşayanınız oldu mu korkmalımıyım doktor 2 günde bir kan ver değerlerine bakalım dedi çok tedirginim stres yapıyorum :(