Miracle_1 Evet ilk gebeliğim ilk başta sadece reglim gecikti başka bir belirtim olmadı. Ben test yaptığım gün bir doktora genel tahlil sonuçlarımı gösteriyordum SHBG hormonumun yüksek çıkmasından dolayı doktorum bana hamilelik var mı dedi ben de aynı gün öğrendiğimi söyledim.