Nur482482 Kızlarrrr 38+2 olduk bugün tek belirti bebiskomun dönmüş olması🫢 neler yapıyorsunuz belirtiler var mı sizdeee? Hareketli bi hamilelik geçirdim ama gelen giden yok Nst de sancı da çıkmıyor… 🦦
Mom4158 Ben de 38+2 yim beklemedeyiz. Arada regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor ama kısa süreli sadece bu ara ayaklarımda aşırı ödem olmaya başladı ayaklarımı yukarı kaldırsamda tam geçmiyor siz de böyle bi durum var mı kızlar ?
zeyyynep ben 37+4’üm ara ara belimdem ağrı giriyor ama çok kısa sürüp geçiyor 🥹 bir an önce sağlıkla kavuşmak istiyorum sanki hep hamile kalacakmış gibi hissediyorum sizde de öyle mi😃😬