İkisini de duydum, ben şu an 27 haftalık gebeyim, gebeliğimin başından beri sürekli göbeğim düşüyor. Bir velim var göbek düşmesine okuyan, o okuyor ve hemen geçiyor sağolsun. Değişik bir karın ağrısı oluyor göbek düşünce, ağır kaldırmaktan ve stresten oluyormuş. Hamile kalmak için olan da daha başka, eskiler çok daha iyi bilirler, göbeğe bişey sarılıp yapılıyor sanırım Bi duymuştum. Zararlı bişey olduğunu düşünmüyorum bence deneyebilirsiniz.