tugbaustuntas ben de yavaştan hazırlıyorum 34+4üm. 2 gece kalacağım arkadaşım 5-6 takım al dedi. Kusma, kaka-çiş sızması vs kaynaklı yedekte dursun dedi. 2 penye 2 müslin battaniye 1 de kalın peluş kundak koydum. Bi de hepsini toplayıp valize koyarsam iyi olacak sadece çıkarıp yatağa koyuyorum 😅