Evet arkadaşlar 29+4′le sıvımın azaldığını öğrendim. Bir haftadır sızıntı şeklinde sıvı geliyordu ama emin olmadım tabi doktora gidince direkt yatış aldım. Ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 doz 24 saat arayla. Antibiyotik serum alıyorum sürekli. Crp 19,enfeksiyon var. 32′ye kadar tutmaya çalışacağız dedi doktorum. Var mı benim gibi olanlar, süreç nasıl işliyor? İlk gebeliğim.