eylulahsenn Merhaba aslında bebeğimizin isminin ne olacağına karar vermiştik “ Türkbey Ata “ olacaktı ama sonra düşündük ağır olabilir diye. Değiştirmeye karar verdik. İsim önerisinde bulunabilir misiniz? Ata hala kesin benim için iki ismi olsun dedik .
ecemk94 eylulahsenn bence gayet güzel. Değiştirmeyin derim. Yoksa bütün 2026 doğumlu çocuklarla aynı isimde olabilir.
1kovakizi eylulahsenn bence mükemmel bi isim ama ilerde sorun çıkarabilir ismi çocuğa biliyosunuz ülkede günü gününe tutmuyor hep bi olay malesef ağır olabilir o yüzden
eylulahsenn ecemk94 aslında öyle dalga geçilecek bir isim değil eşim belki dalga geçerler dedi de. Kendisi çok istiyordu bu ismi. İçinde Türk geçiyor sonuçta güzel değil demek olmaz zaten
eylulahsenn 1kovakizi evet bizde öyle düşündük. Söylediğimiz kimsede beğenmedi. Bizim çok hoşumuza gitmişti. İsmi duyduklarında hemen neyyy Türkbey mi diyorlar 😂
biriciginannesi Benim daha cinsiyeti belli değil ama oğlum olursa adını ümeyir bırakmak istiyorum aslında Musab ümeyir ama kardeşimin adı Musab olduğunu için sadece ümeyir bırakmak istiyor
biriciginannesi soleill evet doğrusu öyle ama yazılış ve okunuşu öyle zor olduğunu için bir kaç kişiye sorduğumuz(hocalara) ümeyir de söylenebilir dediler ondan öyle yazdım.
soleill biriciginannesi okunurken mecburen ümeyir oluyor harf yutamazsın günlük hayatta söylemek istedim bilmeyenler varıdr diye🙏
eylulahsenn ecemk94 yok ben sizi onayladım güzel olduğuna dair. Yazımım hatalı olmuş 🥰 yiğit ata ismine karar verdik 😊😊
ecemk94 eylulahsenn ahhaha pardon. Yiğit ismini de çok beğenirim. Ata ismiyle çok uyumlu olmuş. Adıyla yaşasın 😇