sevacano bebegimbd en son gittiğim de 24haftalikti suyu ve bebek buyuk dedi bakalim inş bir şey olmaz
ArasMom__ bebegimbd geçen sene bu vakitlerde o haftalardayken benimde fazlaydı sonra normale döndü. Karbonhidrat şekerli meyve şekeri falan azaltmıştım bayağa
lovebanb Benim de suyu fazla. Kilosu da fazla. Ama gebelik şekeri çıkmadı. Suyu fazla olunca risk mi ki doğumda falan. 32+5 im ben de
busracim42 lovebanb benimde suyum fazla bebek iri çıkıyor doktor suyum fazla olduğu için iri çıktığını normalde o kadar iri olmayacağını söyledi sizde son durum ne korkuyorum ben
bebegimbd Benim bebek küçük 3 cm açılmam var her an doğura bilirim sürekli uzanmam gerek bende de gebelik şekeri gözükmüyor