Ozlmdoruk Merhaba kızlar 30 haftalik gebeyim sabahlari uyandigimda karnımın sağ üst kısmında kas krampı gibi birsey yasıyorum.Doğrulamıyorum hemen soluma dönüp masaj yapiyorum anca 10-15 dakikaya normallesiyor. Bazen aksamlarıda oluyo sizede oluyor mu nedenini bilen var mı?
Burcu22 Ozlmdoruk bende bende oluyor🤣😁 normal dedi dr akşam sabaha kaaaa ayakta gezindim masaj felan fayda etmiyor birde bel ağrısı basladii ohhh mis 😁 33haftaligiz daha da var ama benim bu hafta başladı ağrım