ellerimtombik11 Benim hamilelgiim var ya sabahtandır içinde ağrı var yürürken Yoksa yarını mı bekleyeyim Acıyor içi ağrı gibide değil Yani sanki aşagı çekiliyor da o da yapışık olduğu için acıyorOturunca yok öyle ne yapayım 12 haftalık haimimelgim kanama vs de yok