1998sibel_ Avcılar Murat Kölük devlet hastanesinde bir tane erkek doktor var onu orada sıra beklerken baya övdüler, ancak ben oradaki Yıldız Tanrıseven’e gitmiştim.
Daha önce kist için gitmiştim Akşam mesai dışı randevular oluyor, akşam 8’deydi randevum ve hastane çok sakindi, doktorda çok ilgiliydi, o zaman çok güzel ilgilenmişti,
gebeliğimi ilk öğrendiğimde gittiğimizde gündüz gittim ve güzel ilgilenmedi başı bayağı kalabalıktı. Sonra bir daha çağırdı mesela ve sabah 9 da gel daha sakin oluyoruz dedi öyle gittim güzel konuştu vs.