Kızlar merhaba. İkinci çocuğuma hamileyim. İlk çocuğumun kendi odası var şu an 3.5 yaşında. İlk çocuğumda eşyalarını yatak odamızdaki şifonyere koymuştuk öyle idare etmiştik bir süre sonradan dolap vs almıştık. Şimdi ikinci çocuğumuz için bir oda yapma şansımız yok zaten bir sene falan bizimle aynı odada kalacak mecbur. Eşyalarını nereye koysak kararsız kaldım. Şifonyeri boşaltsak bile sanki şu an oraya sığmaz gibi geliyor ya da oradaki eşyaları nereye koyacağımı bilmiyorum. Ben bebek için ikinci bir şifonyer alalım sonra odasında da kullanırız dedim de eşim de ekstra masraf olarak gördü bunu. Dolap alsak koyacak yerimiz yok zaten şu an yatak odamızda. Sizin bir öneriniz olur mu?