Mrb kızlar. Aralık ayında aşılama yaptırdım. Beta testi ile hamile olduğumu öğrendim dünyalar bizim oldu. Bir sonraki kan testlerinde düşmeye başladı. Doktor kimyasal gebelik olduğunu söyledi. Ama iyi bişey olduğunu hamile kalabildiğim belirtildi. Dün kanamam başladı. Şuan yıkılmış bitik durumdayım. bebeğim olmayacaksa canımı al Allahım diye dua ediyorum. İnancımdan dolayı kendimi zor tutuyorum. Dua beklerim. Ayrıca böyle durum yaşayıp kimyasal gebelikten sonra hamile kalan var mı pcoslu.