esra6393 İyi pazarlar Kızlar 32 haftama girdim bugün bebek kıyafetlerini yıkadım parti parti şeklinde ama belim koptu minnacık şeyleri şirketle ser gerçekten zor neden öncesinde yapmadım die düşünüyorum sizlerde başladınız mı??
kartanesi___ esra6393 ben de 31 ve 32’de her şeyi yaptım bitirdim hastane çantam da hazır. 33+4 olduk bugün. İyi ki işleri daha da geciktirmemişim çünkü çok yorulmuştum özellikle yıkama ütüleme yaptığım gün mahvolmuştum😂koltuğa oturup ütü masasını boyuma göre ayarlayıp oturarak ütülemiştim
tugbaustuntas esra6393 bende 31. Haftamda çantama kadar hazırlamıştım iyi ki yapmışım şuan 34+2 yim şuan adım atmak bile çookkk zor karnim taş gibi oluyor hemen hareket edemiyorum artık yalancı sancılar arttı buralar çok zor kızlarr erkenden yapıp kaldırın derim