erkekannesi1_ Ben poğaça yaptım ,tuzlu kurabiye yaptım ,damla çikolatalı kurabiye yaptım ,limonlu kek yaptım ,damla çikolatalı kek yaptım , börekte ben taze seviyorum ikramlık olarak onun haricinde dolabımda fasülye haşlamışım ,nohut haşlamışım ,köfte var ,bezelye vs var ,dolma vs hepsini taze seviyorum ben eşim de öyle