Beta ile alakası yok kuzum. Ben ikizlerimi 1700 lerde öğrendim ama tek yumurta ikiziydi. İkiz olduklarını 8. Hafta şans eseri öğrenmiştim. Bir kalp atışı beklerken ikinci kalp atışı saptadı doktor öyle öğrenmiştim. Şükür risklerle dolu gebelikti ama kızlarım benden daha savaşçı olduğu için 5 buçuk yaşına geldiler bile