beyzabil gkceakt sanmam canım benimde beta 10 bin üstü çıktı daha bir tanesinin kalp atışını duymadık 😀 ama ikiz olsa ne güzel olur şöyle bi erkek bi kız 🧿😘
serpilllga gkceakt istiyorsan umarı öyledir 🤭 bende çde idrrar testinde pozitif hastane gününe daha var ailemizdede ikiz var korkmuyorum değil 😱