yorgunamaumutlu Numune hastanesinde detaylı ultrasonda renkli ultrason resmi veriyorlar mı kaçıncı haftada veriliyor bilgisi olan var mı perinatolojiye gidiyorum 15 günde bir ben riskli gebe olduğum için
cheerfulmomy yorgunamaumutlu devlete renkli ultrason yok normal siyah renkliyi bile doktorum hiç vermedi bana bende o hastaneye gidiyorum
Esraomer yorgunamaumutlu merhaba, ben detaylı için 20. Haftada Rukiye hanıma gittiğimde renkli kağıt vermişti ama kuzenime vermedi. Hem yoğunluk hem de bebeğin pozisyonuna göre sanırım veriyor ya da vermiyor
yorgunamaumutlu cheerfulmomy öyle mi özellerde de 7 bin lira diyorlar reskli ultrason sırf renkli olması içinde o para verilmez nolurdu yani renkli verseydi devlette de 🤭
yorgunamaumutlu Esraomer bende rukiye hanıma takipliyim riskli gebeliğimden dolayı bende rica edeceğim renkli vermesi için arkadaşımda rukiye hanıma gidiyordu ama ona da vermedi
cheerfulmomy Esraomer veriyor mu öyleyse 32 haftalık olunca çağırdı beni o zmn bende rica ederim inşallah verir
Bebik61_ Kızlar konudan alakasız takipim başka hastanede ama doğum için numuneyi düşünüyorum 34.haftadayım gitsem bi sorun olur mu