salihaaras SPOT İDRARDA PROTEİN/KREATİNİN 154.16 mg/gr Protein-Negatif- Eser miktar Dün tansiyon yüksekliğim oldu 14/12 14/9 14/10 bu sebeple acile gittim tahlil verdim sonuclarım bu sekılde cıkmıs anlayan var mı ?
annebaliii salihaaras doktor yorum yapmadı mı canım Çok yüksek degıl ama sınırı bıraz acmıs muhtemelen Tansıyon takıbi yaparlar
Dgkfj5 salihaaras benim de öyle çıktı eser miktar da daha sonra hastaneye yatırıp 24 saat idrar topladılar onda çıkmayınca Tansıyonum yükseliyordu ilaca başladılar düzene girdi
salihaaras annebaliii dün gece 3 te acile gittik kan 2 saate cıkar dedıler beklemedık eve geldık tekrar doktora gidecegim
annebaliii salihaaras gıdınce sonucu bana. Da yazar mısın Benımde yüksek bu değer tansıyonum yüksek devam ettıgı ıcın ne dıyecek merak ettım.. yalnız buna kandan degıl ıdrardan bakılır sen bol bol su icmeye devam et
salihaaras Tekrar annebaliii tekrar acil doktoruna gittim önemli bir deger degıl bızım için dedi 🤦🏻♀️ yarın takıplı oldugum özeldeki doktoruma gondereceğim tahlili bakalım ı ne dıyecek
annebaliii Dgkfj5 15 -8 falan olur en fazla Benım kucuk Tansıyon çok çıkmaz çok şükür ama buyuk cok cıkıyor