Rabia-Bay44 Kızlar 29 haftalık gebeyim erken doğum riskim var hastane yatış yapıldı dualarınıza ihtiyacım var adıma dua ederseniz çok mutlu olurum
teraziela Rabia-Bay44 🙏🙏🙏 inş çok acele etmez canım dualarım seninle ve bebiş ile doğum olursa da inş herşey gönlünüzce güzel olur🙏
narbibi Rabia-Bay44 dualarim hepinizle bende 36+1erken dogum yaptim bi hafta oldu içinizi ferah tutun korkmayin dayanin oldukca
Havin49_ Rabia-Bay44 inşallah hayırlısıyla zamanını beklesin bende 29 haftalık yatılım yapıldı 31 haftalık oldum hala hastanedeyim ilaçlar durduruyor
narbibi dusperisi çok zordu sancılarım 31 Aralık gece 2de başladı 2sınde doğum yaptim genel anestezi oldum ama herseyi bılıyordum 36+1de dogumum oldu yapışıklık vardı plasenta ıdrar yoluna kadar yapışmış baya kanamam oldu
tugbaustuntas Rabia-Bay44 Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah neyiniz vardı acaba niye yatiyorsunuz
asil15 Rabia-Bay44 inşallah vakti zamanında kavuşursun bebeğine ama korkmayın daha erkende doğum yapanlar var ve gayette sagliklilar
Mutluluk_21 Rabia-Bay44 inşallah biraz daha tutarlar sağlıkla al kucağına inşallah Allahım yardımcın olsun
Rabia-Bay44 edannnnur Sancım vardı 3 gündür bugünde lekelenme başladı her ihtimali karşı yatış yapıldı bebeği dikiş tutuyor sadece
Mftt Rabia-Bay44 benim de serklajlıyım 6 cm açılmam var kahverengi lekelenmem var canım 24 haftalığım dikiş tutıyor bebeği dedi , bebeğim küçük yatış yapamadım iğne fitil vs verdi inşallah gününde kucağımıza alalım Allah’ın izniyle