Hamileliğimde hep çarpıntı nabız yüksekliği yaşadım ama sağolsun kardiyoloji sadece sırt üstü yatma yorulma dinlen gibi önerilerde bulundu ve gönderdi. Doğumdan bi gün önce şehir hastanesine gittim nstde bebeğiminde kalp atışları hızlı çıktı ve doktor bana bağlı olduğunu normal rutin kontrole devam etmemiz gerektiğini söyledi ama 190lardaydı nabzı hep.Ertesi gün özelde bi kaç kere gittiğim doktora gittim nstde gene yüksek çıktı ve doktor bunun tehlikeli olacağını bebeğin yorulduğunu söyleyerek acil sezeryana alınmam gerektiğini söyledi.Hemen doğum yağmak zorunda kaldım. Benden önce bebeğimi odaya çıkartmışlar ama solunumunda problem olduğu için yoğun bakıma almışlar tekrar daha kucağıma alamadan yeni bi süreç başladı bizim için. BU seferde bebeğimin ciğerlerinde enfeksiyon olduğunu söylediler bu da benim hamileliğimde idrar yolu enfeksiyonu çekmemmiş. 12 günlük yoğun bakım sürecinden sonra evimize geldik ama bu süreçte çok zorlandım. Hala içimdeki öfkeyi atlatabilmiş değilim.
Hamileliğimde çok fazla idrar yolu enfeksiyonu için doktora başvurdum ve çoğu beni bol su içmelisin diyip geri gönderdi.
Madem bu kadar riskli bi durumdu düzgünce tedavi verilmedi neyse Allaha havale ediyorum umursamaz insanları.
Biraz uzun oldu ama hamileliğin tüm zorluğuna rağmen annelik farklı bir duyguymuş rabbim dileyen isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip eylesin.
Hamileliği şimdiden özledim benim tekrar doğurmam uzun sürmez gibi geliyor 😂😂 Yaşarken zor geliyordu da böyle de bi özledim gibi.