Kızlar mayıs ayında hamile kalmıştım Temmuz 23 de kalbi durduğu için kürtaj oldum doktor genetik test önderdi bir oğlum var 1 yaşında Eylül de genetik test yaptırdım ve doktor sorun yok demişti şuan tekrar hamileyim 10+2 günlük 7. Hafta da lekelenmem gelişmişti 15 gün Progestoron fitil kullandım kürtaj da da bi belirtim yoktu sadece lekelenmeile kalbinin durduğunu öğrenmiştik Progestoron kullanmam bitti benim fetal DNA yaptırmama gerek var mı