eco1727 milatlas13 Ona yakın bi ağrı içi acıyo gibi hissediyorum ilk defa böyle şiddetli bi ağrı yaşıyorum
milatlas13 eco1727 sizi korkutmak istemem ama ben de iki hafta yakın aynı sancıları yaşadım sonra çok yoğun bir kanama başladı pelte şeklinde parçalar düşüyordu. doktoruma yazdım acil gelmem gerektiğini söyledi.meğersem mikro plasenta parçası kalmış.kürtajla rahmimi temizlediler.bu durum normal doğumda oluyo. doğum şekliniz normalse bi doktora gidin derim.
eco1727 milatlas13 sezeryanla doğum yaptım ama pıhtılı şekilde geliyor Et parçaları düşüyor gibi aynı zamanda yarın en iyisi doktora bi görüneyim
milatlas13 eco1727 yaa mukahhak görünün 😐 benim doktorum çok net konuşmuştu.plasenta bütün halinde çıktı,parça kalması imkansız demişti ama kalmış. rabbim acil şifalar versin,bu sancılarla evladınızla bile ilgilenemezsiniz bile.sizi cok iyi anlıyorum.