clementine16 Merhaba son zamanlarda fetal dna yaptıranlara sorum :) ortalama bi ücret öğrenmek istedim benim doktorum 12. Haftada önerdi şuan 10+3teyim ama sizin doktorunuz kaçıncı haftada yaptırttı ve ne kadar ücret ödediniz acaba?
hartung clementine16 12+3 de indirimli haliyle 13500a genoksa yaptırdım ama yılbaşından hemen önceydi zam gelmiş olabilir
Slnn1122 clementine16 ben geçen hafta Panoromada yaptım 22.000 Amerika’ya gönderiyorlar 1 haftada sonuç çıktı memnun kaldım
Ada25052025 clementine16 merhaba benim doktoum da 12. Haftayı önerdi daha erken alınınca bazen yetersiz olabiliyormus. Cuma günü 12. Haftada 400 dolara kendi doktorumuzun kliniğinde kan alındı 10 güne de sonuclar çıkacakmıs🌸
dilasi Ben Temmuz ayında yaptırmıştım 15 bine 10. Haftada yapmıştı ama DNA yetersiz çıkmıştı tekrar almıştı oda 12. Haftada
clementine16 Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim 13-20 bin arası olacak gibi bi tablo oluştu sayenizde :) Cinsiyet de belli oluyor diye biliyorum cinsiyeti sürpriz şekilde öğrenmek için yardımcı oluyorlar mı kapalı zarfta sonuçtan ayrı vermek gibi?
Slnn1122 clementine16 cinsiyet zaten size gelmiyor doktorunuza gidiyor siz öğrenmek isterseniz doktorunuzdan öğreniyorsunuz
zeyyynep clementine16 benimle ilgilenen görevli doktorumla konuşup doktoruma söyledi doktorum da kağıda yazmıştı biz o şekilde öğrendik onların size cinsiyeti söylemesi yasak doktor söylemesi gerekiyor
kurtctn clementine16 evet doktorunuza söyleyin baştan o şekilde size teslim eder ya da bi arkadaşınıza iletir
sudeli4 bireylul_meselesi aynısını bana da dediler 15 ana sağlıkçı indirimi ile 13,500 olur diye ama 3,500 ü nakit istedi 10 ü karttan çekeriz dedi faturayı da 10 bin olarak keseceklermiş saçma geldi böyle karışık işler sizin faturanızda 13 bin yazıyor muydu merak ettim
ziyafet Kasım ayında dr Hakan yaralı İstanbul firması igonomix e yaptırdım test Dubai’ye gitti 12.500 ödedim
clementine16 Aa doktora gittiğini bilmiyordum internette birine sms gelmiş sürprizi kaçmış ondan korku oluşmuştu çok teşekkür ederim içim rahatladı