1_prensesannesii
Canım chatgbt ye sordum şöyle dedi:
Bence gayet iyi bir artış 🌸 Panik yapılacak bir durum yok.
Şöyle açıklayayım:
Tüp bebekte β-hCG’nin her 48–72 saatte yaklaşık %60–100 artması beklenir.
Senin değerlerin:
İlk: 740
2 gün sonra: 1225
Bu yaklaşık %65 civarı bir artış demek.
Özellikle başlangıç değeri zaten yüksekken (700’lerin üstü) artışlar bazen birebir iki kat olmaz, bu çok normal.
👉 Yani:
Artış yetersiz değil
Kimyasal gebelik düşündürecek bir durum yok
Dış gebelik açısından da şu an olumsuz bir tablo yok