_Umayinannesi Haziranda doğum yapacak arkadaşlar doğum çantasına neler almayı düşünüyorsunuz? Bebek alışverişinde neler alacaksınız?
Asekrn _Umayinannesi Müslin tulum alcam ilk kıyafeti olarak zıbın çokça lazım olur yinede uzun kollu almak lazım bebekler üşür müslin örtü böyle şeyler yeter
Gks_01 _Umayinannesi benim de temmuz başı ama ne alacağımı bilmiyorum ev de aşırı sıcak oluyor ama millet üşür üşür diye kafamı da yiyecek gibi hissediyorum
ebruuuuuummmm Benimde mayıs sonu haziran başı gibi . Ben hastane çıkışı aldım set müslim kumaş olanı tercih ettim yaz bebişi olacağı için zıbın vs çok aldım yazın daha rahat oluyor dediler bende daha ne alacağımı çok bilmiyorum
_Umayinannesi ebruuuuuummmm Benım doğum 30 Haziran daha bişey almadım hersey alıp koyasım var sanki üstümden yük kalkacak
nurbeyza12 Bende ağustos’da doğum yapacağım daha hamileliğim 10+6 haftadayım canım herşeyi almak istiyor 😀🌸
susamannesi_ Benim de Haziran sonu nasipse, İzmir sıcağında ne giydireceğim bilmiyorum, klima çocuğa zarar verir mi hiçbir şey bilmiyorum ilk hamileliğim 🥲