Kızlar Ben Doktora gittim Doktor bi sorun yok doğal yollarla deneyin dedi ve Yumurtalama dönemini değerlendirdik Adetime 5 gün kala pembe sonra açık kahverengi lekelenme oldu ocak 9 da beyaz lekelenme geldi 10 nda adet olmam lazımdı Olmadım erken gebelik test yaptım çıkmadı sizce yerleşme mi ?