ayse2121_ belli yarın belki yarindan da yakın 🤣🤪 36+0 olduk ama sancım var yarın hastaneye gidecegim en son 1 hafta 2 cm acilmam vardı. Şuan evde yürüyemiyorum. Vajinada ki agridan dolayı.. Tam dediğim gibi yani. Belki yarın, belki yarından da yakın 🐣