Merhaba herkese 12. Haftada doktorum cinsiyetini tahmin etti iki çizgi gördüm kız gibi dedi. Kuzenime kızında da oğlunda da 12. Haftada ne dediyse öyle kalmıs. Doktorum bulundugum sehirde kendi kliniği olan bilindik bi doktor ve üst segment cihazı var. Bi arkadasımın görümcesi de kadın doğumcu videoyı gösterdik muayenede ki o da %70 kız dedi sizce değişir mi?👶🏻☺️🌸