Kızlar sezeryan doğum yapacagım ilk kızımda hiç kendime gelemedim oturamadım baş ve bel ağrım çok oldu ölüyorum sandım. 2. Sezeryanı olcam ( dua edin kolay oldu lütfen) hastaneye mama alsam mı bebek için lazım olur mu şehir hastanesi vermiyor mama demiş bikaç arkadaş da kararsız kaldm ben kendime gelesiye çocuk aç kalmasın